Passivt medlemsskab

Fornyelse af medlemskab
1. dec. 2019
Ledige pladser
12 ledige pladser (ud af 30)
Betalingsmuligheder
  • Via Dankort
  • Via Dankort eller internationalt kreditkort
  • Via Dankort eller internationalt kreditkort (tilmelding til abonnement)

Medlemsskab
Dette medlemskab er et STØTTE-medlemsskab i Fredericia Esport
Indhold
Støtter foreningen økonomisk
Adgang til arrangementer
Medlemsfordele
Oldboys esport

Betingelser for abonnementsbetalinger

Løbende abonnementsbetaling er en abonnementsordning mellem kunden og , hvor kunden automatisk betaler og fornyer sit abonnement hver <år/måned/uge/etc>. Beløb, som kunden skal betale i henhold til abonnementet, trækkes løbende fra et af kunden oplyst betalingskort.Ved oprettelse til abonnementsordningen hos accepterer du, at der oprettes en betalingsaftale, og at trækker betalingen automatisk fra dit betalingskort. Vi sender en kvittering på e-mail for alle betalinger.Vi fornyer dit abonnement og trækker beløbet fra dit kreditkort omkring den første bankdag af abonnementsperioden. Efter gennemført betaling vil du via e-mail få tilsendt en kvittering på det indbetalte beløb. Hvis betalingen og dermed fornyelsen af dit abonnement fejler (kort udløbet, inddraget eller lignende) vil du få besked via e-mail. Derefter vil du have 8 dage til at gennemføre betalingen, før vi spærrer for din brug af abonnementet. I e-mailen vil der stå, hvorledes du gennemfører betalingen ved at angive nye betalingsoplysninger og dermed kan fortsætte dit abonnement. Du kan til enhver tid opsige abonnementet ved at kontakte os. Det skal gøres senest 20 dage inden næste træk.

Jeg accepterer betingelser

Antal deltagere: {participants_count}

Handelsbetingelser

Her kan betales med Dankort , Visa, MasterCard, Maestro & JCB
- CVR-nummer: 40086374
Handelsbetingelser
Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter.

Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding.

Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre.

Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages.